mandag, september 24, 2007

opdatering (ren opdatering)

hola amigos
estas bien? yo estoy MUY bien!
nu men nu tilbage til det danske, håber det går godt der ude i landet. der sker ihvertfald store fremskridt inden for dette hus' fire vægge; gulvet i stuen/spise stue/køkken er lagt, så nu er der dømt afpusning tætning osv. dejligt at se at gulvet endelig efter blot 8 år i opbevaring stadig passer :)
men til noget helt andet, for hvad er et blog indlæg uden et ord om fodbold/sport ...
for at opsumere lidt, DK's fodbold kvindelandshold blev desværre slået ud inden kvartfinalerne i VM, B niveua idræt holdet fra mit gym overlevede vores overlevelses tur (kanon tur).
på den negative side kan jeg konstatere at alle mine 3 idræts moduler ryger væk i denne uge :(
men så kan jeg jo trøste sig ved at vi vandt vores 7-mandskamp idag 2-0
og for at det ikke skal være løgn vil jeg lige kede jer med en opdateret liste over vores 11-mands resultater:

- 6 kampe:
- 5 sejr
- 1 nederlag
- 4 kampe tilbage
- målscore på + 20

det var vist det...
nu vil jeg stoppe med at kede jer ...
(og hvis du skulle finde disse oplysninger spændene, så stay tuned :))

adios mis amigos y otros.

Ingen kommentarer: