tirsdag, august 07, 2007

hu hej hvor det går

længe siden jeg har fundet tid til at kigge forbi herinde.. over to måneder :O wow ... men men men ...
ferien går også lidt for stærkt ind i mellem, den har både budt på: fantastisk natur på bornholm, endnu bedre på færøerne trods regn på sidste nævnte tur, ud over det har jeg været hos Mini, Heidi og D.D.. sidste nævnte var til "juleaften"( hans fødselsdag) og hans mors bryllup.
i søndags var jeg så i Tivoli Friheden med Gu'ere, en rigtig hyggelig dag, selvom vi kun var en 10 stykker sådan ca. var jeg glad for at netop disse mennesker dukkede op, og skulle man aldrig tage en tur i radio bilerne hva D.D. !? ;)

men tilbage til hjemme fronten, med en uge til 3.G indhenter mig, kan man ikke påstå der ikke sker noget, lige for tiden er der gennem træk i stuen da vinduerne i den ene ende er taget ud, møblerne er i udestuen, og gulvtæppet pillet af, så nu er kun den kolde beton og halv tapeserede vægge tilbage... det er skam også kun 10 - 12 år og en milliard ting, der lige skulle ordnes først, siden de købte de gulvbrædder der skal ligges på derinde ... så man kan næsten sige at vi er foran tidsplanen :)
men nu bliver de lagt (forhåbentlig på mindre end et år)

men jeg kunne forsætte i hundrede år hvis jeg skal have alt hvad der er sket med ...
såååh nyd sommeren den er kort! men den er her :) !!!!

Ingen kommentarer: