søndag, maj 13, 2007

long time no see

Hov det er vist lidt længe siden jeg har skrevet noget sidst...
Men det er nu ikke så sært for når jeg ikke laver lektier og går i skole så er jeg enten ude i haven og spille fodbold eller til træning. Men sæsonen går ikke så godt, vi har da vundet 3 kampe ud af 5 men de sidste to vi har tabt er mod de to hold vi skal vinde over for at komme blandt de to oprykkere. Igår var vi ude og spille kamp og vandt over blåbjerg 3-1 på udebane. Men tjaah resultaterne kan findes på www.dbu.dk.
Ellers har jeg haft tralt med så meget andet, jeg har været til gymfest sammen med Jænzemanden, det var vældig hyggeligt. Så har heidi og jeg har lige holdt fødselsdag, det var rigtig hyggeligt, tjaah så længe jesper luftpumpe er der, så går det jo altsammen. ud på natten kom der en del sjove bemærkningen (nogen mere bevidst end andre) f.eks.: kold nu vær med det der, kom ind i hampen, jeg kører ikke efter hvad du siger osv...
Ellers sker der vist ikke det store glæder mig til sommerferien...

adios amigos
hasta otra vez

Ingen kommentarer: